fuck the beat, i'll go acapella

är förvånad att folk faktiskt läser min otroligt tråkiga blogg, måste vara för den enormt bra uppdateringen..

men jag har mycket att stå i just nu (ska inte skylla ifrån mig, men faktiskt!!), det är slutspurten i skolan, massa saker att lämna in och betyg som ska sättas. mellan skolan ska jag hinna leva livet, njuta av sista tiden och fira dagarna som är kvar till frihet, vilket jag gör för fulla muggar. mellan det håller jag på och fixar allt med student och bal med allt vad det innebär. sen jobbar jag ovanpå det för att få ihop pengar till allt kul jag vill göra. och om 10 dagar drar jag och två goa brudar till sunny beach, så sörja gött!!

jag ska lägga in ett inlägg om aten, det är ett löfte! kanske imorn, om jag hinner (tid har jag inte för mycket av just nu).



natti natti!

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0