panic in the djungle

känner lite ångest över att inte hinna med.

hinner inte med mina vänner
får gång på gång dissa underbara planer för skolarbete eller jobb.
hinner inte med min pojkvän
både han och jag har för mycket omkring oss.
hinner inte med skolan
så mycket grejer som ska in och det vettifan hur jag ska hitta tiden.
hinner inte med träning
alldeles för mycket jobb och skola.
hinner inte med min familj
pluggar 90% av tiden jag befinner mig hemma dom resterande 10% äter jag. min underbara lillasyster säger varje dag hur ledsen hon är för att jag aldrig leker med henne längre, utan bara pluggar och jobbar.
hinner inte med att leva livet
hela livet är bara massa måsten, allt kul man vill göra hinns inte med mellan allt man måste göra.
hinner inte med studenten
hinner inte springa på möten, hinner inte fixa betygen, hinner inte fixa allt som ska vara fixat innan den stora dagen.

hinner inte, hinner inte, hinner inte.

/E


Kommentarer
Postat av: amanda

Då får man ju prioritera bort jobb osånt!

2011-03-21 @ 18:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0