day twentyone, two and three

ett annat ögonblick

Ett ögonblick jag faktiskt kommer ihåg och som ploppade upp i mitt huvud när jag skulle sätta mig och skriva denna kategorin nu var, ja när kan det ha vart, våren 2007? jag befann mig iallafall i gränna, med mitt fotbollslag, på polkagriscupen. Vi spelade våran avgörande match och vi sög, det gjorde vi verkligen. vet inte med hur mycket vi låg under, säkert 20 mål. Men vad vi hade kul, vi fånade oss på planen, skrattade åt hur dåliga vi var och gjorde allt annat än att koncentrera oss på matchen. vi var ett härligt lag, förluster gjorde inget så länge vi hade kul. saknar det lite! 

det här gör mig upprörd

som jag nämnde i en annan kategori, jag är en känslig person. finns alltså ganska mycket som gör mig upprörd. när saker inte går som jag vill, när jag inte får som jag vill, när folk inte lyssnar på mig när jag pratar, när planer spricker, när jag blir anklagad utan anledning, när folk är sura/elaka, när jag blir för stressad, folk som snackar skit, osv.

min favoritplats

helt ärligt, i någon annans armar som jag tycker väldigt mycket om. det kan vara mammas, någon av mina fina vänners eller magnus.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0