day twentyfour and five

det här saknar jag

det finns mycket jag saknar. jag är bra på att sakna. speciellt vissa dagar. jag saknar rickard, jag saknar min farfar i himlen, jag saknar högstadietiden, jag saknar vänner som gått förlorade, jag saknar tider som inte går att få tillbaka, jag saknar mina morföräldrar som jag inte har träffat på evigheter, jag saknar sommar, jag saknar mina fina sommarlandsmänniskor, jag saknar mina fina gladiatorsandaler som jag tappade bort i somras, jag saknar att hänga på helena med "alla barnen", jag saknar att åka moppe, jag saknar malta, jag saknar att vara liten, osvosvosv.

mina tatueringar

ni har säkert inte missat att jag fick en fin liten skorpion intatuerad på min vänstra skuldra den 13 december förra året. älskar den.



/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0