day seven

Min bästa vän

det är inte som på lågstadiet då alla parade ihop sig två och två och man hade en "bästis" som man gjorde allt med. jag har istället flera väldigt bra vänner och jag tycker om dom alla lika mycket. men det finns två som jag känner lite extra för, en tjej och en kille.

Rickard Gottfridsson
han har funnits där för mig sen en lång tid tillbaka, han vet allt om mig. med honom kan jag vara mig själv, alla gånger. han förstår och han lyssnar. världens snällaste människa, inte alltid till hans egen fördel. känns så tomt när han är på andra sidan havet.


Hanna Persson
En vän för livet, ingen eller inget kommer någonsin kunna komma emellan. Vi är så lika men ändå så olika, vi kompletterar varandra alldeles perfekt. vi kan varandra utan och innan och ibland känns det som hon känner mig bättre än vad jag själv gör.


/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0