day one

Om mig

jag är en tjej på 18 år (ville skriva 17, känner mig inte så stor) som gillar livet och älskar människor, alla från kompisar, till helt okända. jag bryr mig om, det är jag bra på. jag är för det mesta väldigt glad och positiv men har även ett humör som svänger rätt rejält, så ibland är jag lite mindre glad och positiv. jag bor i en liten ort som kallas skultorp i en röd villa med vita knutar med min mamma, pappa och min fantastiska älskade lillasyster. jag har en ödla som heter olle som har levt i lite för många år. jag har också en underbar pojkvän som jag har hängt ihop med sen jag var 15.  jag gillar inte att vara ensam, ensamhet gör mig ledsen, tankspridd och rastlös. jag spenderar min fritid på alla möjliga sätt, mycket fika, mycket vänner, mycket pojkvän, mycket plugg, mycket utgång, mycket sovande, mycket tid som jag inte vet vart den tar vägen. går inte i någon sport, men försöker ta mig iväg till gymmet lite då och då (läs; typ aldrig). jag är en tänkare, även om jag ibland säger saker utan att tänka efter först. jag sätter andra före mig själv, fast ibland är jag för lat och blir då egoistisk. jag kan verka ganska tuff och säker på mig själv, men är innerst inne en blyg liten mjukis som har svårt att ta kontakt med nya människor.

lite blandad, huller om buller fakta om mig!



/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0