day five and six

Kärlek

det finns många olika definitioner på kärlek.
Kärleken till min familj, är väldigt stark. Dom är så bra och dom finns alltid där. Det är dom jag spenderar mest tid med och jag vet inte hur jag någonsin ska klara mig utan dom. dom gör mig glad och dom gör mig stark. 
Kärleken till mina vänner, kommer alltid att vara en stor del av mitt liv. vänner gör livet lättare. skulle aldrig ge upp mina vänner, för dom är det finaste jag har.
Kärleken till livet, finns där ibland och ibland inte. men när den gör det är man odödlig, oemotstådlig och orädd. det är en härlig känsla.

Men när jag hör ordet kärlek, finns det något som direkt dyker upp i huvet, ett namn. Magnus Åkerström. Han är kärlek för mig och betyder så mycket mer än dom finaste ord. Han har stått ut med mig sen jag var 15 år och fjortis, och under dom åren har vi gått igenom mer än ni någonsin kan föreställa er. Han är min tro, mitt hopp och min kärlek.

Något ni inte vet om mig

Jag har en hemsk fobi för råttor. Skulle jag se en råtta kan jag lova att jag skulle dö av rädsla. Bara någon nämner ordet råtta får jag panikattack, hyperventilerar och gråter.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0