day fifteen and sixteen

en att-göra-lista innan jag dör

tänker inte så långt framåt i tiden, lever mest i nuet, det är sån jag är. tänker framför allt inte på att jag ska dö en dag och att jag måste hinna uppfylla mina drömmar, nejdu!
men två saker ska jag göra, gifta mig och skaffa barn. punkt slut.

Min första kyss

vet inte om det är meningen att man ska skriva om sin första kyss eller sin första puss. men jag väljer det senare.
min första puss fick jag när jag gick i.. kan det ha vart 2:an? eller 3:an kanske. jag var iallafall ihop med en kille som hette david, vi var hemma hos mig och lekte kurragömma (tror jag hade kalas). jag och david gömde oss i bastun, under själva sitsarna (ska tilläggas att vi blev hittade sist, grymt gömställe!). där under, i mörkret fick jag min första väldigt trevande och pinsamma puss.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0