day eleven and twelve

Min familj

bor med min mamma, pappa och 6 åriga lillasyter. Har även en ett år äldre syster som bor i en etta i stan. Min familj är helt fantistisk. dom får en glad som mest tråkiga dagarna och dom stöttar mig i precis allt. vill aldrig flytta ifrån dom, skulle bli så tomt. min lilla fialotta är en liten solstråle som gör mina dagar så mycket enklare. min mamma har alltid stöttat mig och funnits där i dom mest svåra situationer. jag har roligt med min mamma, älskar att spendera tid med henne. hon är världens bästa. min pappa har en tendens att skämta bort allt, det gör en på bra humör och det roligaste av allt är när han skrattar åt sina egna skämt.


där har ni dom, allihop!

I min handväska

plånbok, nycklar, busskort, pass, lypsyl, läppglans, handsprit (!!!), parfym, gammalt godispapper, pennor, hårspännen, tofsar, almenacka (!!!), gamla kvitton, mobil, tuggumi, kamera, mp3, deo, smink, en kam.

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0