day eight and nine

Det här ångrar jag

Jag ångrar hur hemsk jag var mot min mamma under högstadietiden. jag ångrar alla hemska bråk med amanda under högstadietiden. jag ångrar att jag gjorde slut med magnus i somras. jag ångrar min hemska attityd till allt och alla under fjortis-tiden. listan kan faktiskt göras ganska lång, men man lär sig av sina misstag och man kan aldrig göra om det som är gjort, så det är lika bra att glömma och gå vidare, right?

Jag som 15 år

Var väl som alla andra 15 åringar, fnissig, jobbig, störande, utseendefixerad, uppkäftig, skaffade killar på löpande band. Spenderade mycket tid på helena, med "alla barnen" som dom så fint kallades på den tiden. Åkte runt på min vespa och spanade på moppekillarna. Var fjortis och jobbig med amanda som var min vapendragare. sen en dag förändrades min 15-åriga värld, jag hittade en kille, en kille som behandlade mig bra och som jag har stannat kvar hos sen dess.


15 år och fjortis

/E

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahah! klockrent, och väldigt ärligt ;P

2011-02-11 @ 10:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0