day twentyseven, eight, nine and thirty

En förebild

svårt. har aldrig riktigt haft någon förebild och kan inte komma på någon heller. skulle vilja säga någon mäktig kvinna som är snygg, vet vad hon vill och står upp för sig själv. men jag kan inte komma på någon sådan.

Hur jag tror andra ser mig

ännu svårare! beror nog lite på vilka jag umgås med, när jag är med ett tjejgäng kan jag nog uppfattas som väldigt jobbig, tjatig och högljudd eftersom vi ofta triggar upp varandra. annars tror jag folk ser mig som en vanlig tjej i 18 års åldern. tror inte folk reagerar speciellt mycket över mig, jag är nog mer en i mängden.

Det här är jag beroende av 

kärlek

Jag om 20 år

om 20 år är jag 38 år. då har jag levt ut mina drömmar, bott utomlands, jobbat som volontär, sett nästan hela världen, gjort allt som jag velat göra. Jag har hittat en man, gift mig med honom och vi har skaffat barn. först en kille och 2 år senare en tjej. vi bor i en fin villa med strandtomt någonstans i sverige. jag har mitt drömjobb där jag tjänar bra och stormtrivs.

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0