i'd catch a grenade for you

karlsborg var så jävla kul! fick leka sjukvårdare och ta hand om människor i akuta situationer, en hade sprängt av sig benet och armen, en hade krockat med bilen så hela motorhuven rykte, en hade ramlat ner från en 15 meter hög trappa, en fick en hjärtinfarkt. jag skulle kunna berätta hur länge som helst om dom två dagarna men gissar att ni inte är jätteintresserade! lärde mig iallafall himla mycket och känner mig absolut säkrare på akut omhändertagande.

imorse vaknade jag av dom ringde från travelink och förklarade att vårat flyg till aten blivit inställt, kul. men har löst det nu så att vi får åka en annan avgång med ett annat, bättre resebolag utan extra kostnad! dessutom får vi en dag mer i aten vilket jag inte tackar nej till, så det blev bra tillslut ändå trots paniken imorse!

nu måste jag ta tag i massa saker som ska fixas innan resan, och börja tänka på packning kanske kan vara en idé!


jag och min fina på malta! hoppas att den här resan blir minst lika bra

puss!

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0