stamp on the ground

här var det bra med update, yeee!

har spenderat mycket tid i töreboda de senaste dagarna, hos magnus :)) och när jag inte har vart med honom har jag pluggat för fullt, så har varken haft tid eller lust till att blogga.

idag har vi haft spexfoto, fick reda på att vi skulle ha det i fredags så vi hade ingen riktig tid på oss att fundera ut vad vi skulle vara, men det blev bra tillslut tycker jag allt!


torsdags utgång VS bakis fredag






man kan inget annat än älska oss!

nu sitter jag i sängen och skriver på en inlämning, konstigt nog är det när jag pluggar som jag får suget efter att blogga, hmmm. ikväll kommer magnus hit efter sin match, puss på det!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0