My only cause for being

gick min längsta dag i skolan idag, halv 10 till halv 3, dog nästan på kuppen! efter skolan körde mamma mig till skara, jag lämnade in mina jobbkläder, vi inhandlade en massagebänk och vi tog en matpaus på donken, mumma! i eftermiddag var det egentligen meningen att jag skulle klippt mig hos amanda, men min pingla är sjuk så det får bli en annan dag :)

fick nyss ett samtal från min fina vän på andra sidan havet, så skönt att kunna prata med honom igen!

ikväll ska jag inte göra så mycket vettigt, nej.

min kamera strejkar lite också, eller rättare sagt mitt minneskort, står att det är låst så kan inte ta några bilder :( så här kommer en cambild istället!



/E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0