move it all around

sötmalin smsade mig igår och frågade om jag/min lillasyster ville bli medlem i en bokklubb för att hon skulle få en onepiece-dräkt som present då, urgulligt, haha! och idag så ser jag tävlingen här i inlägget under på dennisM:s blogg, vad är oddsen? var ju tvungen att ställa upp :)

dagens enkla outfit

jeans, HM
linne, HM

gjorde inget vettigt i skolan, gör vi aldrig nu för tiden men det är väl så det ska vara sista året. sitter här hemma och skriver på en inlämning om fobier, det rockar fett. ikväll kommer magnus hit och vi ska iväg på middag hos min syster och hennes pojkvän, det blir mys :)


jag just nu i soffan!

back to work

/E


Kommentarer
Postat av: malin

hahaha fan vad underbar du är erika <3

2010-09-24 @ 09:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0