it feels so right

bara för att jag fick en kommentar av någon som ville att jag skulle blogga så kände jag att jag var tvungen, haha!

gårdagens outfit

t-shirt, Gestuz

jag hade verkligen en grym kväll igår, hade saknat mina fantastiska arbetskamrater som gjorde hela min sommar till en enda stor lycka. (kom på mig själv nu att ni ännu inte har fått en sommar-resumé, skäms på mig!) först körde vi två serier bowling och jag lyckades skrapa ihop en ganska bra poäng konstigt nog, efter det var alla vrålhungriga så då drog vi till wallemans och käkade pizza. Sen skildes vi lite åt, men jag hängde med hem till denise där vi var ett gäng som mest chillade och skrattade.








ni är så himla bra alltså

idag har det vart en bra dag, en mycket bra dag.
nu sitter jag här och skriver på en etik inlämning/redovisning och det lär jag få fortsätta med ett tag, sug.

nu är det inte många timmar kvar tills jag får återse min rickard heller, sjukt skönt. jag längtar så jag spricker. kommer krama sönder honom. han är så bra.

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0