is it just a game, that we're playing now

bad update, i know.

händer inte mycket spännande i mitt liv, igår spenderade jag eftermiddagen och kvällen hos min fina vän hanna. gårdagskvällen var förövrigt rätt intressant och det var med blandade känslor en förvirrad och lurad, men ändå på något sätt glad tjej la sig i sängen.


jag och min pärla på kent

idag har jag genomlidigt två lektioner i skolan och fryst häcken av mig eftersom jag gjorde det smarta beslutet att ta shorts på mig imorse eftersom solen sken. slutade skolan vid 12, efter det har jag legat här hemma i sängen och ätit mackor på löpande band. ikväll ska jag ta tag i mitt liv och göra något, är en fest för att fira att vi är treor, med massa treor då givetvis i någon bygdegård, kan nog bli kul!


jag just nu i min sköna tjocka fliströja (för att kompensera upp kylan
min kropp har fått stå ut med hela dagen)

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0