guess that I kind of need you

idag är det en bättre dag!

anledningen till detta vet jag egentligen, men vill väl inte riktigt erkänna det kanske.

hade introduktion till våra projektarbeten idag, ska jobba med amanda och jag har en bra känsla, tror vårat projekt kommer bli great faktiskt! efter skolan gick jag ner på stan och lämnade in mina skor hos skomakaren sen gick jag för att göra en synundersökning. och det ska jag säga er, jag var apnervös. har inte kollat synen sen typ 6 klass när det var obligatoriskt i skolan. tänk om jag inte skulle se nått, tänk om jag har svindålig syn men aldrig märkt det. tänk om jag som passar sämst av alla i hela världshistorien i glasögon skulle behöva ha det! men jag såg alla röda blinkande prickar och bokstäver, så gick därifrån med ett leende och en fortsatt bra syn. 

nu har jag tänkt sätta igång med min etik inlämning, där vi ska uppfatta, tolka, disskutera, analysera, jämföra ett etiskt problem i en tidningsartikel. låter spännande va!? måste bara få tummen ur röven och börja nån gång, när jag väl har börjat vet jag ju att det går fort att skriva klart den.

slänger in en dagens slapp-outfit



/E

Kommentarer
Postat av: Marcus Peterson

myyyycket vacker tröja det där Erika :)

2010-09-13 @ 21:08:44
URL: http://marcuspeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0