blondes have more fun

today's


halsduk, bikbok
kavaj, bikbok
t-shirt, pepper
tights, gina


dessa högklackade godingar har dödat mina fötter idag!

idag är det måndag, på måndagar har jag sovmorgon till 11, men det är det slut på nästa vecka då projektarbetes kursen drar igång, suck.

så idag njöt jag av min sista 11-måndags-sovmorgon och sov till närmare 10, skönt!
skolan var inte så vidare ansträngande och flöt på fint.


jag just nu, med min kexchoklad!

hee, nu ska jag springa ner och äta pappas spaghetti och köttfärssås för att sen springa upp till amanda för att få håret slingat och klippt (därav överskriften, tog ett tag att komma till syftet med den, haha!).

hörs ikväll!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0