try not to worry

har haft två sköna dagar nu när jag har känt att jag kan göra precis vad jag vill utan att behöva tänka på att plugga! efter psykologiprovet igår (som gick bajsdåligt) var allt jobbigt slut för denna veckan. så igår åkte jag till mitt hjärta efter skolan och mös hela kvällen.

idag skippade jag den delikata (?) ärtsoppan som serverades i skolan och lunchade hemma hos min syster som har lägenhet 2 minuter från skolan, himla smidigt. efter skolan gick jag på stan och tog sen en lång fika med lisa och hanna. när jag kom hem gick jag ut på en skön promenad med min amanda, behövligt. sen har jag kollat på robinson och käkat popcorn.

bjuder på några gamla mysiga bilder på mig och min pingla, vi har alltid gillat att pussas och kramas






tycker förskräckligt mycket om denna tös!

/E

Kommentarer
Postat av: Amanda

älskar dig <3

2010-10-07 @ 22:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0