I hear your heart

long time, no see

detta blir ett långt inlägg, börjar med fredagen

fredag
bowling och sällskapsspel hemma hos simon med underbara människor




lördag
göteborg hela dagen med min skatt, amanda
var med simon på kvällen
fick nattbesök av min fina pojkvän



söndag
var med min fina pojkvän

måndag
var i skolan
storstädade i magnus lägenhet

tisdag
helt oväntat kom min fina, underbara, älskade vän hem från england ch förgyllde min vardag här i sverige. LYCKA

onsdag
RICKARD

torsdag
sa hejdå till rickard (om en vecka och två dagar flyger jag över till honom, längtar!)
magnus åkte till tyskland med sin klass (saknar honom redan)

fortsättningen på denna torsdag består av en promenad med min pingla, PH och läsa nya chic och veckorevyn som ligger här och väntar på att få läsas!

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0