I can turn the tide

på lördagskvällen kom mina två bästa vänner, amanda och hanna hit för spakväll! vi bastade, badade fotbad, la ansiktsmasker och sånt, och jag gav dom massage på min nya massagebänk såklart! en så mysig kväll!

söndagen gjordes inte många knyck, jag och älskling var på skultorpsdagen en stund och kollade på när mitt lilla hjärta fick medalj för sin insats i fotbollen. sen låg vi i soffan och kollade på film resten av dagen innan vi tog tag i oss själva pch tog tåget hem till honom på kvällen.

imorse vaknade jag upp hos mitt hjärta, men när jag klivit upp ur sängen och benen inte ville bära mig kröp jag ner under täcket igen. har åkt på nått virus, mår inge vidare.

nu ska jag sova!

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0