heaven knows it's high time

vi tar det från början,

måndag:
jobbade till 4 och på kvällen var det utgång, 200 dagar till studenten, så jävla gött!




sjukt bra kväll!

tisdag:
ledig från praktiken. spenderade dagen med simon och på kvällen var det kalas för mig.



onsdag:
jobbade 7-16
planerade och packade ihop kläder inför mitt och amandas besök på räddningsmissionen
sov hos min syster

torsdag:
åkte till göteborg med amanda och var med på räddningsmissionens café för hemlösa hela dagen, så himla kul!
på kvällen var jag hemma med mamma och myste framför robinsson



fredag, idag:
vaknade upp utvilad vid halv 11, börjar inte fören 15.30 idag.
snart ska det bakas pepparkakor för fulla muggar, mysigt!

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0