you bring me down

är helt slut efter dagen, blev hämtad vid kvart i 8 imorse av min engelska/svenska lärare som körde mig och hennes son till skara för att ha utbildningsdag på skara sommarland hela dagen! kom hem vid fem och var helt slut, mycket information och mycket nya människor, mycket intryck helt enkelt. har ni nån gång känt den känslan att "var det verkligen jag som var där, gjorde jag verkligen det?". kanske bara jag som är helt störd men liksom det känns typ som att jag inte var på sommarland idag, som att det var någon annan. det är som att man var där fast "inte riktigt var med". det är samma sak när man har vart med om något riktigt roligt, det känns typ helt overkligt att det var man själv som var där och hade så kul. hahaha! låter helt knas, och jag lovar, jag är inte psykiskt störd, men det är svårt att förklara! haha!

nu svamlar jag på om allt möjligt som inte har nått med något att göra. ligger iallafall i min säng och inväntar min bästa vän Hanna som kommer och gör mig sällskap ikväll! imorn vid halv 9 ska jag befinna mig på skara sommarland igen, puh, hårda bud i mellerud!


jag och min hanna - 07

(fin jag var i brunt hår också, saknar det lite!)
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0