yesterday

får nog börja med att summera gårdagen lite kanske, har blivit dåligt med bloggande! hade en riktigt go sovmorgon, tog mig igenom två lektioner i skolan, matte in my ass. efter skolan drog jag mig ner mot stan och sen vidare till pims där jag satt med mina två vänner Hanna och Lisa i två timmar och åt allt från bakverk till natchokorg!


mys!

på kvällen var planerna att vi skulle spela brännboll med klassen, alla kunde och alla var supertaggade inför kvällen! men självklart var det nödvändigt att det skulle börja ösregna! så brännboll fick vi helt enkelt hoppa över. frågan var vad vi skulle hitta på istället. det hela slutade med ett gäng härliga brudar hemma hos mig, i min soffa, med allt man kan tänkas äta i snacks-väg! AWSOME



riktigt mysig och härligt flötig kväll med skräckfilm och skrikande brudar!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0