weekend

här var det dåligt med uppdatering! har iallafall haft en grym helg rakt igenom, så datorn har det inte funnits tid för!

i fredags var vi några i klassen i amandas stuga i hällekis, vi grillade, myste, lekte, såg på film. ja, allt som en bra kväll ska innehålla. min klass är helt fantastisk och jag älskar dom hela högen! jag tog även årets första dopp i vänern på natten där, SVINKALLT! vi var några tjejer som sov över, myste hela natten och på morgonen åt vi en god frukost och solade!

BILDBOMB FÖLJER














en helt underbar kväll, natt, morgon och förmiddag med min bästa klass! kunde inte blivit bättre!

på lördagen var jag hemma och mellanlandade i två timmar, då passade jag på att catcha up lite med min kära mamma som hade kommit hem från japan, leka med martina i solen och dansa för glatta livet till melodifestival-skivan. sen kom hanna, och vi gjorde oss iordning för amandas 18 års fest! kvällen var superkul, med god mat, trevligt sällskap och massa skratt!






en kanonkväll!

tog mig hem från amanda på förmiddagen idag och åkte då vidare till farmor för gårdfest! resten av dagen har gått åt till att plugga, och det ska jag fortsätta med. puh, det är snart över nu..

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0