trouble

ligger här och klurar på om jag ska ta tag i mig själv och plugga (lär inte hända) eller om jag ska dra på en film! det lutar väldigt mycket åt det sista, men då måste jag ju ta ett beslut till, vilken film jag ska se, hm. fast om jag väljer att plugga måste jag också ta ett beslut om vilket ämne jag ska plugga. och om jag pluggar kommer jag känna mig sjukt nöjd efteråt, och om jag ser på film kommer jag ha panik för att jag inte har pluggat. fast det är gött att se på film.. hmmmm. I-lands problem!

update: jag har löst problemet! jag slår på tv:n och pluggar i reklampauserna!? JAA! vad ska jag se för program nu då...? alla dessa beslut!

puss!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0