I know I shouldn't miss you, but I do

då var utbildningsdagarna på sommarland över, nu ska all livräddningsteknik sitta för nästa helg sitter jag där i badvaktsstolen och ska kunna rycka in och hämta upp en medvetslös människa från botten, faktiskt lite scary med sånt stort ansvar!

efter serviceutbildningen på sommarland igår åkte jag direkt och mötte upp min saknade, fantastiska rickard! han gjorde nämligen sin allra sista dag på gymnasiet igår så nu har han äntligen fått ett liv igen och jag är överlycklig! vi fikade, pratade, spelade guitarhero, kollade på fotboll och bara hade det allmänt bäst.

idag har vi livräddat i vatten från nio till tre, sjukt kul! är äckligt seg i hela kroppen nu efteråt bara, orkar inte röra mig typ, haha!

ikväll får vi se vart livet för mig, om jag ens orkar ta mig upp från min sköna säng som jag just nu befinner mig i det vill säga, tvivlar starkt på det faktiskt. känner för att dra en film och käka alldeles för mycket chips!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0