have you ever been in love

det känns som att det är lite min dag idag, hoppas att det håller i sig. Fick reda på att jag fick MVG i slutbetyg i medicinkursen idag, så sjukt gött, jag förtjänade verkligen det om jag får säga det själv, så det var en lättnad. Jag fick massa beröm av min mentor på utvecklingssamtalet idag, hon som annars brukar hata mig? något hände där, men jag klagar inte! Sen ser jag sjukt mycket fram emot helgen, kommer bli en kanon helg!


grattis till världens utan tvekan bästa mamma som fyller år idag! Jag
saknar henne, hon är nämligen i japan och jobbar. men hon kommer
hem imorn, yttligare en sak att se fram emot!

Nu ska jag sätta mig och försöka få det allra sista plugget gjort, nu är det bara det allra sista kvar, efter onsdag är allt gjort, då tar jag sommarlov från studier ett bra tag framöver!

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0