finally home

har inte vart hemma sen igår morse, därav den dåliga uppdateringen! har haft fullt upp minsann, jobbade 12.30-20.00 igår, då åkte jag raka vägen till fille för att fira hennes födelsedag med härliga brudar i en badtunna! sen upp på morgonen och ta sig från hjo till skara för att jobba 12.30-20.00 idag också! HEJ Å HÅ.

jobbet är svinkul och jag kommer trivas så himla bra, det bara vet jag. härliga jobbarkompisar, underbar stämning och ett kul och framförallt givande jobb, känns som en rätt oslagbar kombo!




hos fillepille!


jobb outfit, tagen ståendes på en toalett (det är inte varje dag!)


tanken med denna hemska bild är att ni ska se mitt knallröda gris-
ansikte som har framträtt under två dagar på sommarland!

Nu ska jag kolla vidare på A Cinderella Story!

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0