dream

När kalla nätter sänker sig
Och fängslar mig, då väntar jag
När kalla nätter plågar mig
Med minnen om hur det var
Kalla nätter längtar jag

känner att jag egentligen bara vill skriva ett inlägg om vad som pågår på insidan av mig. en ständig kamp mellan känslor och förnuft. mellan hjärta och hjärna. men det är bättre jag håller tyst, håller det för mig själv. ja, det blir bäst.

Migränen förstörde som sagt min roliga kväll, men det kanske var bra, jobbar nämligen första dan på skara sommarland imorn så då kanske man ska vara utvilad.


det sägs att om man ler "lurar" man kroppen till att vara glad, lite
den taktiken kör jag på just nu. maybe it works

GODNATT
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0