congratulations

idag fyller min amanda 18 år!
tänkte bjuda på lite bilder från våra år tillsammans.


06


07


08


09



Jag kan av hela mitt hjärta säga att amanda är en vän för livet. vi har gått igenom mycket tillsammans. depressioner, fjortistiden, mognadsåldern, högstadiet, gymnasiet och nu är vi på väg in i vuxen livet. under dessa 5 år som vi har känt varandra nu har vi upplevt och gått igenom mycket, allt från härliga, glada dagar till jobbiga perioder och tunga beslut. vi har bråkat, sagt upp kontakten, snackat skit om varandra, skrikit på varandra, spenderat timmar gråtandes över vad den andra sagt eller gjort. men vi har alltid hittat tillbaka till varandra, vi har aldrig släppt taget. dom bra stunderna väger tyngre än dom dåliga. alla skratt vi delat, alla promenader och prat om allt mellan himmel och jord, alla gånger vi har sovit över och legat vakna och pratat hela nätterna, alla gånger vi jagat killar, alla dagar vi har spenderat med "alla barnen" på helena, valhalldiscona som vi längtade till ett år innan och som vi pratade om ett år efter. alla par grejer vi har gjort med våra pojkvänner, gått på bio, ätit middagar ute, grillat, badat badtunna. ja, listan på våra minnen tillsammans kan göras lång, och den listan kommer inte sluta fyllas på på bra länge.

"du är luften i mina lungor, syret som får mig att andas, får mig att leva. Blodet i mina ådror. Mitt hjärta som slår, du är jag. Tack för att du finns, för att du får mig glad när jag bara vill gråta. För att du får mig att hoppas när jag bara vill glömma. Du får mig att leva fast jag inte vill fortsätta. Jag lever tack vare dig. Mitt hjärta slår för dig. <3 Jag älskar dig i evighet."

JAG ÄLSKAR DIG, Amanda Louise Lindh!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Älskade, älskade du! <3

2010-05-25 @ 19:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0