as i lay me down

har aldrig presterat så dåligt på ett prov som jag gjorde idag, aldrig. det gick verkligen åt helvete!

ett stort + för det underbara vädret idag, sitter just nu i uterummet, lyssnar på musik och tänkte börja med mina läxor snart. men jag tror att jag ska förflytta mig ut på en filt i solen så att jag kan få lite färg på denna bleka kropp!

JUSTE, hahaha! mådde så himla dåligt för hennes skull, det var en tjej i ettan som inte hade vett att klä sig idag i skolan, hon hade en kjol utan något under, och den var den kortaste kjolen jag någonsin sett! hon visade halva rumpan! JAG SKOJAR INTE! hon gjorde verkligen det, stackas tjej...


hemskt vad mycket osminkade bilder ni får!
haha, ni måste ju tro att jag ser ut såhär, som ett spöke!

vid halv 4 ska jag kila och hämta min gullhöna på dagis!

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0