yoga!

Var ju som jag nämnde igår på yoga med mami imorse vid halv 11. Det var en upplevelse, kanske inte riktigt min grej, det där med balans, kordination och koncentration, men abslout avslappnande och det kändes verkligen i vissa muskler. kommer nog ha träningsverk imorn! jag och mamma funderar på att köpa hem yogamatta och instruktionsbok och lite så, så att vi kan göra det hemma, det är lättare när man får göra det i sin egen takt och att slippa vara uttittad!´

 

Efter yogan åkte vi iväg till tidaholm för att gå på UF-mässan där min syster ställde ut med sitt UF-företag beading UF http://beadinguf.blogspot.com/, lite reklam på köpet där. Det var väldigt många påhittiga ungdomar som hade hittat på sjukt bra saker som man aldrig skulle komma på tanken att "uppfinna" själv. Sen var det även mindre bra saker, som alltid så finns det ju en elit.

Nu ska jag ut och njuta av det fina vädret, stålande sol och 10 plusgrader! Vi hörs lite senare!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0