virvelvind

mina tankar och känslor åker bergochdalbana, virvelvind, fritt fall. kalla det vad ni vill, men dom är iallafall huller om buller, så att säga.

tänkte införa dagens ros här i bloggen, och dagens går till...



TADAAAA!
världens bästa vän, Rickard Gottfrisson!
För att han kom springande till mig med öppna armar idag på rese och gav mig en kram när jag som mest behövde det! Han borde egentligen ha dagens ros varje dag, för alla dom åren han har stått ut med mig, men han gjorde min dag idag (som så många andra gånger!) PUSSS!

Dagen i falköping var super, skönt att komma ifrån sjukhusmiljön lite och som vi har skrattat idag! Underbart!
Imorgon är jag ledig, vilket också är helt underbart! har väldigt mycket som ska göras, men kommer aldrig att göra det, så orka bekymmra sig? 

Dagens bästa (och mest ovärda) inköp:



Fyra ursöta kycklingar, jag var tvungen att ha dom!

Cam-bilderna beror på att ordningsamma jag har tappat bort min kamerasladd :)

Härligt att jag igår hade 31 unika läsare, haha! me like :) PUSS på er alla som har hittat hit, vi hörs imorn, jag ska på en het dejt med johnblund tonight och då får bloggen tyvärr bli lidande!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0