tro, jag vill känna tro

Inatt sov jag hos min absoluta favorit rickard, för han bor närmare KSS än vad jag gör och det betyder sovmorgon! Vi kollade på film och lite så igår, men somnade såklart innan filmen var slut. vi kom tillslut upp imorse efter mycket om och men, och då var det bara för mig att pallra sig iväg för att göra den allra sista dagen på praktiken.

dagen flöt på som bara den, gick nästan alldeles för snabbt. det känns riktigt tråkigt att behöva lämna dom, har verkligen trivts jättebra! har verkligen fått med mig sjukt mycket i bagaget och en massa roliga stunder att se tillbaka på länge. just nu känner jag att jag är ganska trött på praktik med tidiga mornar, sena kvällar och helger, men den känslan lär ha vänt till en enorm längtan efter praktik inom en vecka. skolan lär ju ta död på mig dom här veckorna fram till sommarlovet nu!

efter jobbet åkte jag och tränade cirkelfys med mami, och shit pommesfrites vad jobbigt det är! Tror att jag ska dö varje gång, sjukt go träning iallafall och det känns verkligen i hela kroppen efteråt och den känslan älskar jag!


innan träningen idag (tagen med min kamera, som numer funkar!!!!) 

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0