snygg-deppan!



Det är verkligen helt sjukt hur han lyckas vara sexig trots att han är utspökad till max! Han har en sån utstålning så det är helt sjukt, vilken människa alltså.

Filmen var super, helt knas och rolig! Den var verkligen konstig, men det var det som var charmen med den, helt klart en ovanlig filmupplevelse iallafall. Specielllt med en konstant skrattande andrea bredvid sig, vilken humor den tjejen har! Hon skrattade helt seriöst åt typ varenda replik, och jag satt bredvid och skrattade åt henne för att hon skrattade, vi var dom som man stör sig på i en biosalong, men shit the same, man lever bara en gång!

Jag är sjukt trött nu, förstår inte var all den här slöheten kommer ifrån, är aldrig pigg och utvilad längre hur mycket jag än sover, knepigt. ska ta och bädda ner mig nu, och ladda inför mitt allra första yogapass imorn vid halv 11! Har aldrig provat yoga innan, men har hört mycket bra om det, så det bli spännande. tror inte riktigt att det är min grej, jag vill ha fart och fläkt i min träning, men man vet ju inte fören man har provat!


Godnatt!

/E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0