slumdog millonaire & träningsnarkoman

hade en mycket mysig kväll och natt igår/idag, berättar inte varför, lite hemligheter måste man ju få ha? eller?

idag var iallafall den första skoldagen på 5-6 veckor, ovant men skönt faktiskt! skola betyder sovmorgon, inga sena kvällar och inga helger, sweet. sen har jag saknat dom underbara människorna som kallas mina klasskamrater något enormt! sen om man kan kalla den här dagen skoldag är en annan sak, kollade nämligen på bio som skolan anordnat. Slumdog millionaire hette filmen, och den var helt klart sevärd! En väldigt bra film för att vara skolans påhitt.



över till en helt annat sak, nämligen träning! förra veckan tränade jag fem ggr, och nu har jag tränat både igår och idag och har tre pass till inbokade i veckan. När jag och mamma är på friskis brukar vi alltid se några personer som vi tycker bor på friskis, vi brukar skoja om dom och tycka att dom är patetiska för att dom verkligen tränar jämt och ständigt. men har tänkt på en sak, eftersom att vi ser dom så ofta att vi kallar dom träningsnarkomaner, träningsfreaks, träningsberoende osv. så borde ju det betyda att vi också är det? ser vi som på friskis "jämt" måste det ju betyda att vi är där precis lika ofta som dom? haha! men det är riktigt skönt att ligga i hårdträning måste jag säga!

nu ska jag umgås med mina läxor och inlämningsuppgifter resten av kvällen, mycket trevligt sällskap!

/E

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, din knasboll. Aldrig hört talas om slumdog millionaire innan? Bara vunnit 8 oscars :) inte så mycket skolans påhitt ju. du är liten segis :)

2010-03-22 @ 22:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0