pizza och följa john

det var den dagen det, vad har jag hunnit med nu då?

Städat rummet (dock bara dammsugit)
Lämnat hjälmen
Lämnat fritidskortet

haha, ja det var allt (a) sa ju att jag inte skulle få något gjort!


Linne: MQ
Kofta: Gina

Min andra syster hämtade martina, men sen fick jag vara barnvakt, och så kul vi har haft idag! Vi har vart på en liten seeightsing i hentorp, varit på pizzerian, hemma hos elin och missat bussen två gånger! Men när vi stog ute i kylan och väntade på bussen lekte vi följa john för att hålla värmen, och oj vad folk kollade. vi gjorde väl inte dom mest normala saker, typ "den kissande hunden" "den galna katten" och "den dansande kossan" och alla dessa med ljudeffekter, men så går det när man har en fem årig lillasyster!

Dagen har iallafall varit väldigt bra, men det hade inte vart något utan min fantastiskt underbara lilla martina!

Jag älskar dig


liten men tuff brud!

Ikväll ska jag packa, för imorn vid 8 åker vi mot stockholm! Sen blir det myskväll med familjen, lets dance och chips står på scemat!

Puss så länge
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0