party!

förlåt för en dålig uppdatering! Hela eftermiddagen igår umgicks jag med mina morföräldrar som kom ner hit från örebro, vi satt i solen, fikade, spelade kort och annat mysigt :) Senare på kvällen blev det spontanbestämt att vi skulle till stöpen/ulvåker på fest, så dit drog vi vid 9 typ. Vilken kväll, sjukt go! Jacuzzi, bastu, goa människor dans och bra musik, kan inte bli bättre! kom hem typ vid tre och slocknade direkt. Har tyvärr inga bilder att bjuda er på från igår, illa! men jag orkade inte leka paparazzi, koncentrerade mig på att festa och ha kul istället!

Ligger i sängen nu och försöker vaka till, ska snart sätta igång med lite inlämningar och så. Vi hörs lite senare!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0