lycka!

idag kan jag verkligen säga att jag känner riktig lycka! vilken bra dag det har varit!

fick en underbar väckning och en bra start på dagen, myste och tog det lungt. satte mig på bussen för en timmes bussfärd till skolan, på bussen gjorde jag klart min inlämning, som jag blev super nöjd med! kom till skolan och hade en bra dag med mina favorittjejer (bortsett från ett äckligt massageprov som jag och fille fick göra helt oförberett när alla dom andra i klassen förberett sig på det i flera veckor). När jag satt på sista lektionen för dagen, som var svenska, ringde det någon på dolt nummer, jag gick ut och svarde och det var från skara sommarland och dom sa att jag hade fått jobbet som badvakt i sommar! L-Y-C-K-A!


Nu längtar jag bara ännu mer till sommaren! ÅÅÅÅ jag är så glad!

Efter det mer än glädjande beskedet studsade jag av lycka jag ner till stan med louise, kollade lite i äffärer innan det var dags att dra sig mot pim's för en fika med min underbara hanna! fikade i typ 3,5 timmar, lite av tiden med niclas och .. (shit nu har jag glömt namnet), jaja. Vilken mysig, glad, djup och skrattig fika det blev! Älskar att umgås med min hanna, vi gör det allt för sällan bara, men jag säger bara sommaren 2010 baby! efter fikan drog jag till friskis för ett hårt, svettigt och skönt spinningpass som en mycket bra avslutning på dagen.

En helt perfekt dag, kunde inte ha blivit bättre! imorgon väntar en lång skoldag från 8-4!



/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0