long time ago

har inte bloggat på så länge att jag tror att jag har glömt bort hur man gör! haha!
Det har hänt mycket i mitt liv under min frånvaro här, positivt som negativt. Men det har väl hänt tre stora saker, jag har vart på världens underbaraste skidresa i åre en vecka med massa härligt folk! Sen har jag blivit singel, och om det är positivt eller negativt har jag inte riktigt bestämt än. Sen har jag påbörjat min andra APU i tvåan, springer runt på KSS i blåa kläder och känner mig viktig, trots att jag egentligen bara är en fånig elev! Har iallafall fått vara med om spännande och häftiga saker på Neuro/rehab, som är avdelningen som jag befinner mig på, och jag mer än stormtrivs!

En pytte resumé om vad som hänt i mitt liv, nu ska jag springa iväg på träning!
Jag vet att ni har saknat mig!
PUSS


/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0