keep on walking

jag har hopp för den här dagen, fick en bra start så nu hoppas jag på en bättre dag än igår!
Fick en välförtjänt sovmorgon, så nu ligger jag och drar mig i sängen. har en hel del som ska bli gjort (som vanligt! haha) innan jobbet börjar halv 3, men som vanligt blir väl inget av det gjort! ingen som har lust att skänka lite av sin självdiciplin och motivation? Jag orkar inte gå upp ur sängen, känner bara för att ligga här hela dagen och inte göra nått. ligger här och är jätte kissnödig men orkar verkligen inte ta mig upp (mycket av det beror också på min olidliga träningsvärk i benen!). Jobbigt läge det här.

Men jag ska göra ett helhjärtat försök till att ta mig upp och göra något vettigt av livet! Vi hörs lite senare!

once again the sun is rising
I better keep on walking


/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0