i don't know why

efter muffinsbaket med de två sötnosarna gick dom ut och cyklade, och kom tillbaka med två tjejer till. så hela eftermiddagen har jag agerat fyrbarns mamma, och det kan jag bara säga, jag ska aldrig skaffa mer än två barn.




världens bästa lillasyster

var som vanligt tidsoptimist, och tänkte att jag hade jättelång tid på mig att göra mig iordning. sen satt jag där vid middagen med min halvätna tacos och upptäckte att klockan var 6 och att jag skulle med bussen om 50 minuter! slutade med att jag fick springa till bussen, precis som vanligt. Jag och Amanda mötte upp Michaela på rese och vi satte kurs mot rådhuset för en mysfika! sen drog vi oss mot biosalongen där en underbart het robert pattinson underhöll oss i ungefär två timmar, mums. tack för kvällen tjejer!


kavaj från lindex
linne från JC
halsband från JC
tights med drapering från MQ


så himla underbar film! väldigt sorlig (ja, jag grät!)

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0