godmorgon, god förmiddag, goddag eller god eftermiddag?

knepigt det där tycker jag, vad man ska säga alltså.. tekniskt sätt är det ju något av dom tre senare, men för mig är det ju morgon, eftersom att jag vaknade nyss? Och alla lite äldre och förnuftigare säger ju att efter 12 är det eftermiddag? hmm, det tål att tänkas på!

Min tanke igårkväll: "äh, jag behöver inte ställa klockan, så sent kan jag inte vakna eftersom att jag har gått upp halv 6 i typ en vecka nu"
FEL,FEL,FEL!


Goooooooooooodmorgon!

Jag som skulle hinna med så mycket idag? Städa rummet (i det ingår damning och sånt för det känns som att det var år sen jag gjorde det), rensa och städa i garderoben (och nej, det beror inte på att jag har för mycket kläder), Packa inför stockholm imorn, Hämta martina på dagis, Lämna tillbaka elins skidhjälm som jag lånade när jag var åre, lämna fritidskortet till rickard, Göra läxor, Söka jobb och skriva CV!
Och jag har säker glömt en massa saker ovanpå det, puh! Men det gör ju inte direkt saken bättre att sitta här och klaga, nu ska jag röra på fläsket (som att det kommer hända när jag har 104 inlägg på bloglovin att läsa).

Ha en bra dag
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0