det kallas tvivel, det där som stör

ibland känns det så rätt, ibland känns det så fel. ibland känns det som att jag har full kontroll, ibland känns det som att allt är uppochner. ibland är jag stolt över mig själv, ibland ångrar jag mig. ibland är jag stabil, ibland faller jag tillbaka. ibland är jag säker, ibland tvivlar jag. ibland finns du inte där, ibland finns du överallt. ibland känns det skönt, ibland känns det förjävligt. ibland vill jag släppa taget helt, ibland vill jag klamra mig fast så hårt jag kan. ibland känner jag hopp, ibland känns det hopplöst. ibland slår hjärtat glädjevolter, ibland känns det som att det inte slår alls. ibland skrattar jag, ibland gråter jag. ibland saknar jag dig, ibland inte.

Ikväll känns allt så fel, allt känns uppochner, jag ångrar mig, jag har fallit tillbaka, jag tvivlar, du finns överallt, allt känns förjävligt, jag klamrar mig fast, allt känns hopplöst, det känns som att hjärtat har slutat slå, jag gråter & jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0