det här är rock, jag är i stockholm

en taskig recensent
står och petar i nåt tilltugg
och viftar med en ölbiljett
och säger det här är rock
Jag är i Stockholm

Ligger här och lyssnar på alla finalbidrag och taggar inför imorn! Om ni inte har förstått det ska jag på melodifestivalen i globen imorn, vilket lär bli grymt! Är allt en liten schlager-tönt innerst inne. Bästa blir att få se mums-måns, helt galet sexig!

Nu ska jag digga vidare till låtarna, haha!
Får se om jag hinner skriva mer innan vi drar imorn bitti, annars hörs vi på söndagkväll när vi är hemma igen.

PUSS!
/E

Kommentarer
Postat av: Kajoo

Söt blogg Erika. :)

2010-03-13 @ 09:20:58
URL: http://kajoo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0