the sun lights up my life

min kära vän rickard dissade min mattelektion igår och tillbringade 7 timmar på akuten istället, klant (a) så matte nationella idag gick rakt åt helvete, verkligen verkligen åt helvete. var så sjukt förbannad på mig själv efteråt för att jag inte fatta ett skit. men med tanken på att det var första juni och att solen brännde i ansiktet försvann den ilskan ganska snabbt. sen jag kom hem vid halv 11 har jag legat ute tills nu, halva dagen hade jag sällskap av min mamma på dynan bredvid.



osminkad och glad tjej!

sitter just nu på altanen och funderar på att ta tag i mitt liv (tanken som räknas). har ett stort muntligt föredrag i svenskan imorn och jag är inte färdig på långa vägar! men vad gör det när sommaren är här och solen skiner? Nu ska jag gå in och göra mig en natchohamburgare och sen åka iväg till min systers nya lägenhet för att montera möbler och inreda!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0