white christmas

nämen tja!

har numera jullov, som jag tänker spendera med att göra minsta möjliga och umgås med mina fina vänner.
skolan dom två sista dagarna har bestått av julvolleyboll då jag var utklädd till sean banan och julpyssel.
 




bilder från volleybollen

igår hade jag och mitt hjärta julklappsutdelning och nu har han åkt iväg för att fira jul på annat håll, tråkigt men sant. på kvällen gav jag mig upp till amanda för lite förfest med brudar innan vi drog ut på studenternas julfest på husaren, bra kväll.










idag har jag lekt i snön, ätit kakor och godis, julstädat och legat i sängen. ikväll var det meningen att rickardo skulle vara hemma så att jag kunde få krama honom tills han inte kunde få luft, men hans flyg var inställt så det får vänta tills imorn, har väntat alldeles för länge nu!

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0