what am i gonna say

skulle än en gång vilja skylla på att jag har varit upptagen, men njaa.

i söndags var det första advent, myste till det hemma på kvällen med glögg, julmust, pepparkakor, lussekatter och julskum med min fina familj och min fina hanna!

i måndags jobbade jag, sen tillbringade jag hela eftermiddagen på vårdcentralen, lagom skoj.

igår jobbade jag, på kvällen kilade jag upp till amanda för att klippa av det långa håret och få en helt ny frisyr. JAG ÄR SÅ NÖJD!

idag har jag var ledig hela dagen (därför kände jag mig lite tvingad att blogga), sov ut imorse och tog mig sen in till stan för att göra några ärenden innan jag skulle vara färgmodell vid ett. efter att ha fått en ny, fräsch hårfärg sprang jag upp till stan och åt med hanna, sen var det dags för bio, harry potter, med farmor och linda. gissa om den var bra!?


nu ligger jag i sängen och drar i mitt sköna, tunna, fina hår. ska kolla på PH som jag missade ikväll innan jag somnar.
bild på håret kommer imorn om ni har tur!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0